Zavoláme vám! Zanechte své číslo
Zavoláme vám zpět a rádi se s vámi nezávazně pobavíme o možnostech Adaptee Gastro
Zavoláme vám! Zanechte své číslo

Přehled změn

13. 5. 2020
  • Nový typ kampaně - kód pro vložení produktu do košíku

    Do kampaní jsme přidali možnost vložení produktu zdarma do košíku pomocí promo kódu

6. 5. 2020
  • Poznámka k typu dopravy

    Pro upřesnění lze přidat poznámku např. k osobnímu odběru, na jaké adrese si zákazník může objednávku vyzvedout.

16. 4. 2020
  • Podpora Hotjar

    Přidali jsme podporu analytického nástroje Hotjar

  • Podpora Smartlook

    Přidali jsme podporu analytického nástroje Smartlook

7. 4. 2020
  • Prostor pro bannery pod hlavičku

    Pod hlavičkou s menu je možné přidat až 3 velké rotující bannery

  • Podpora platební brány ThePay

    Systém Adaptee Gastro nyní podporuje platební bránu ThePay

  • Reklamní pop up okno

    V systému je nyní možné aktivovat reklamní popup okno, které se zobrazí návštěvníkovi po vstup na stránky

13. 3. 2020
  • Podpora elektronických stravenek Naše stravenka

    Systém nyní podporuje stravenky Naše stravenka od Lidlu

  • Podpora URL adres samostatných produktů

    Každý produkt má nyní svoji URL adresu, je tak možné např. na facebook sdílet odkaz na konkrétní produkt

1. 2. 2020
  • Označení produktu i jinými znaky

    Produkty lze označovat i jinak, než pouze čísly, například tedy M21

  • Infoproužek v aplikaci

    V aplikaci (terminálu) nyní můžeme zobrazit provozní zprávy, např. při technických problémech apod.

20. 12. 2019
  • Daňové doklady v administraci

    V administraci jsou nyní v novém modulu Licence a platby k dispozici ke stažení všechny faktury

  • Facebook pixel pro měření kampaní

    Lze vložit pro akce: přidání do košíku, dokončení objednávky, vyhledávání, registrace uživatele

  • Přehled vybrané hotovosti podle řidičů

    V uzávěrce se nyní zobrazuje rozdělení vybrané hotovosti podle řidičů

1. 12. 2019
  • Nový typ kampaně

    Přidali jsme nový typ kampaně "Produkt zdarma k objednávce"

9. 9. 2019
  • Přiobjednávání přísady vícekrát

    Nyní lze povolit přiobjednání jedné přísady vícekrát, zákazník si tak může vybrat např. 2 porce šunky navíc atd.

6. 9. 2019
  • Vypínání produktů a surovin v aplikaci (od verze 2.1.36)

    Pokud vám dojde nějaký produkt nebo surovina, lze je jednoduše vypnout přímo v aplikaci pomocí nové volby Správa surovin.

  • Panel pro ověření dostupnosti

    Na objednávkovém webu v záhlaví nyní najdete červený proužek s panelem pro zadání adresy. Váš zákazník si tak může ověřit, zda na jeho adresu dovážíte, ještě před objednáním.

  • Automatický tisk bonu

    Adaptee Gastro nyní umí tisknout bony automaticky - to znamená, že si můžete nastavit režim (v CMS), kdy není třeba v aplikaci nastavit jako vyřízenou, ale vše se děje zcela automaticky.

  • Omezení slev při použití voucheru

    Pokud máte aktivovanou kampaň a zároveň přijímáte vouchery, můžete nyní nastavit, že nelze kombinovat voucher s kampaní. Nastavíte jednoduše přímo u kampaně.

  • Vlastní poznámka při vypnutí rozvozu z aplikace

    Pokud vypnete online rozvoz přes aplikaci Adaptee Gastro, můžete i zde nastavit poznámku, kterou pak uvidí zákazník na webu.

1. 8. 2019
  • Manuální odeslání objednávky do Dotykačky

    Pokud se nepodaří propsat do Dotykačky objednávku, lze ji dodatečně odeslat ručně

  • Integrace s Dáme jídlo

    Pokud používáte službu Dáme jídlo, máme skvělou zprávu - objednávky nyní můžete načítat přímo do Adaptee Gastro.

10. 6. 2019
  • Kreditový (věrnostní) systém

    Nyní můžete zákazníkům za jejich útratu připisovat kredity, které následně mohou využít pro další objednávky.

29. 5. 2019
  • Možnost manuálního odeslání objednávky do pokladny

    Do Dotykačky je nyní možné odeslat znovu objednávku, pokud se tak z nějakého důvodu nestane automaticky.

  • Zobrazení hesla do aplikace v administraci

    V administraci nyní najdete login i heslo do objednávkové aplikace

  • Přehled hotovosti na uzávěrce dle řidičů

    Na uzávěrce je nyní rozdělená hotovost podle řidičů, pokud jich jezdilo více

2. 5. 2019
  • Dotisk uzávěrek

    Z aplikace je nyní možné dotisknout posledních 5 uzávěrek

  • Storno vyřízené objednávky

    Z aplikace je možné dodatečně stornovat (anulovat) objednávku, např. když si ji zákazník nepřevezme apod.

26. 3. 2019
  • Dočasné vypínání příjmu objednávek i z CMS

    V CMS je na hlavním dashboardu dostupná funkce rychlého vypnutí příjmu objednávek, stejně jako v aplikaci Adaptee Gastro

14. 3. 2019
  • Vydána nová verze aplikace 2.1.22

    V nové verzi aplikace Adaptee Gastro je možné jednoduše vypínat dočasně rozvoz

6. 3. 2019
  • Odkaz na livetracking objednávky

    V přehledu objednávek je k dispozici odkaz na live sledování objednávky na mapě (pokud je funkce zapnutá)

5. 3. 2019
  • Panel pro telefonní číslo objednávky

    Nad košík jsme přidali panel se zobrazením tel. čísla pro objednávky. Číslo se zobrazuje z nastavení projektu.

28. 2. 2019
  • Ikonky ke kampaním

    Ke kampaním, které jsme spustili začátkem února, lze nyní přiřadit grafické ikonky. Zákazník je tak vizuálně informován o produktu v akci.

27. 2. 2019
  • Nepovinné jméno na zvonku

    V objednávce nyní není povinná položka "Jméno na zvonku"

  • Nastavení sdílení na Facebook

    V Nastavení -> Facebook sdílení lze nastavit text a obrázek, který se zobrazí při sdílení webu na Facebook

14. 2. 2019
  • Podpora platební brány ČSOB

    Kromě platební brány Borgun nyní lze používat v Adaptee Gastro bránu od ČSOB. Postupně budeme přidávat další banky.

7. 2. 2019
  • Kampaně

    V Adaptee Gastro jsou k dispozici kampaně, pomocí kterých lze nabídnout zákazníkovi např. akci 1+1 zdarma, nápoj zdarma apod. Vše je konfigurovatelné přes administraci.

  • Vypínání objednávek z aplikace

    Z objednávkové aplikace Adaptee Gastro lze jednoduše vypnout objednávání na webu

1. 2. 2019
  • Livetracking

    V systému lze nyní zapnout živé sledování objednávek. Pokud řidič používá aplikaci Adaptee Driver, je jeho poloha sledována pomocí GPS, tak lze tuto polohu objednávky zobrazovat i zákazníkovi.

24. 1. 2019
  • Hodnocení řidiče zákazníkem

    Na stránce s livetrackingem a informací o objednávce je k dispozici hodnocení (zamračený/neutrální/veselý smajlík). Hodnocení se dále sbírají v systému.

10. 1. 2019
  • Zrušení řešení přísad "postaru"

    Nyní lze přísady definovat pomocí nových skupin. Jednotlivé přísady, jak byly v původní verzi systému, jsou nyní vypnuté.

19. 11. 2018
  • Telefonické objednávky v aplikaci

    Do aplikace Adaptee Gastro lze zadávat objednávky i přes objednávkový terminál. Zároveň lze při použití aplikace Adaptee Caller rozpoznávat zákazníka podle čísla (za předpokladu jeho souhlasu).

11. 10. 2018
  • Integrace s pokladním systémem Dotykačka

    Objednávkový systém Adaptee Gastro je nyní integrován s pokladnou Dotykačka. Všechny objednávky se pak propisují rovnou na nový účet do pokladny a odpadá tak veškeré ruční zadávání a přepisování.